czwartek, 21 lutego 2013

"MÓJ PIERWSZY NIEZWYKŁY ATLAS ŚWIATA"



     Gdy ja mam trochę mniej czasu, muszę się czymś zająć na przykład zrobieniem obiadu, czasem włączam dziewczynkom komputer, jestem wielkim przeciwnikiem bezsensownego marnowania czasu na gry, dlatego gdy już coś pokazuję dziewczynkom, to musi mi się naprawdę spodobać.
Chciałabym opisać pewien multimedialny atlas świata, Julka go uwielbia, wcale się jej nie dziwie, ponieważ naprawdę się z nim dobrze bawi. 
     Dziecko rozpoczyna od stworzenia dla siebie paszportu, wpisując swoje imię i ile ma lat, następnie przechodzi do pokoiku w którym wybiera przeróżne rzeczy związane z poznawaniem Świata. Może wybrać mapę, a następnie dowiedzieć się jakie zwierzęta, jacy ludzie, jakie budowle znajdują się na poszczególnych kontynentach. 


 
    Może wsiadać na statek i dowiedzieć się jak daleka jest droga z jednego kontynentu na drugi, dla porównania może również przelecieć tę drogę samolotem. 


Ma swój album do którego zbiera naklejki z różnych miejsc. 


    Moje córeczki mają dwa lata i cztery lata, razem z zafascynowaniem oglądają animacje. Poznają flagi, stolice różnych państw, nazwy rzek, jezior, mórz, przeróżne rośliny, zwierzęta. Uważam, że jak na początek zabawy z geografią jest to świetna pomoc dla rodzica, potem można jeszcze z dzieckiem poszerzać poznany materiał.

1 komentarz:

  1. Jejku, moja ulubiona gra dzieciństwa. Mam teraz 20 lat i wciąż ją dobrze wspominam. Właśnie szukałam zdjęć, żeby pokazać koledze jak wyglądała. Polecam wszystkim rodzicom. Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń