piątek, 27 kwietnia 2018

rysujemy



Każdego dnia robimy sporo rzeczy, jednak nie mam potem czasu ich opisać i znaleźć odpowiednie zdjęcia, dzięki którym będę mogła przedstawić co robiliśmy danego dnia. 
Dalej kontynuujemy naszą zabawę z kółkami domowymi. Dziewczynki kilka razy pod rząd wylosowały rysowanie, bardzo się ucieszyłam bo również lubię rysować. Kupiłam w Polsce kilka książek oraz karty –dla Huberta. 
Karty, które kupiłam umieściłam przy zestawie kredek, farb i cienkopisów tak aby każdy mógł z nich korzystać. Na początku myślałam, że będą one dla mojego trzylatka, aby mógł próbować rysować proste rysunki, potem jednak wymyśliłyśmy wspólnie grę z dziewczynkami, która polega na tworzeniu mozaiki z obrazkami.
 Po kolei losowałyśmy karty a następnie rysowałyśmy obrazki i tworzyłyśmy naprawdę kolorowe mozaiki. 



Kolejnym naszym zadaniem było rysowanie ołówkiem różnych zwierząt, uczyłyśmy się tego z książki pt „Zwierzęta. Warsztaty rysunkowe”. 



Hubert dostał też książeczki z wyklejankami które robi żeby nie przeszkadzać dziewczynkom. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz