poniedziałek, 4 sierpnia 2014

PLECIONKI...



Dziewczynki dostały od cioci zestaw do robienia bransoletek z gumek. 






Zabawa im się bardzo spodobała i musimy dokupić kolejny zestaw gumek, aby robić przeróżne ozdoby. Na przeróżnych stronach w Internecie można znaleźć całkiem sporo pomocnych filmików, które krok po kroku pokazują jak zrobić kolejną ozdóbkę. Można robić również zwierzątka, to na prawdę fajna zabawa, ale potrzeba do niej trochę zręcznych rączek.



Julia robi kolejne bransoletki, zasada jest prosta nakładamy na palce trzy gumki następnie drugą z kolei ( u nas pomarańczową ) przekładamy za pierwszą założoną na palce ( u nas niebieska) i niebieską ściągamy między palce, na palcach zostają dwie gumki ( u nas pomarańczowa i żółta) dokładamy na górę kolejny kolor gumki i znowu środkową przekładamy za pierwszą i następnie ściągamy pierwszą między palce itd., aż wyjdzie nam odpowiednia długość. Powodzenia, jeśli będziecie próbować.

1 komentarz:

  1. Dzień Dobry. Zajrzałam na Pani bloga i muszę przyznać, że się zaczytałam! Mam jednak drobne uwagi... Głównie co do wyglądu strony. Można byłoby dodać ładny nagłówek nawiązujący do tematu przewodniego bloga, zmienić szablon oraz tło itd. Posty powinny być nieco dłuższe, bo prawdę mówiąc, trochę się zawiodłam, myślałam, że więcej sobie poczytam.
    Blog jest dobry, kilka poprawek i będzie genialnie! Życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń