sobota, 16 maja 2015

8 miesięcy

A co ostatnio robi Hubert, na pewno rośnie, jest już bardzo duży i bardzo silny, codziennie bawi się z dziewczynkami, zaczyna chodzić, pchając przed sobą jeździk,


 potrafi sam stanąć nie trzymając się niczego, raczkują przemieszcza się jak mała błyskawica, jednak gdy ja się gdzieś zatrzymam on wspina się po mnie i idzie za mną trzymając się mojej nogi,chodzi przy meblach i czasem zrobi jeden kroczek wyciągając rękę do kolejnej szafy, wspólne z siostrzyczkami bawi się puzzlami, klockami.




      Kupiłam mu rowerek biegowy, który przeznaczony jest dla dzieci od 12 miesiąca do trzech lat, potrafi na nim się już przesunąć jakiś metr i potem z niego chce zejść, ale gdy Kornelia na niego usiądzie i jedzie to on raczkuje do niej szybko i chce na niem usiąść, gdy mu pomożemy usiąść to znowu kawałek przejeżdża.



 Jest bardzo zazdrosny o mamę gdy dziewczynki się do mnie zbliżają on w sekundę potrafi być przy mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz