poniedziałek, 3 września 2018

mam już cztery latka


Mój maluszek skończył cztery latka, gdy moje córeczki obchodziły czwarte urodzinki wydawały mi się bardzo duże, pewnie przez to, że miały młodsze rodzeństwo. 






Hubert w tym tygodniu rozpocznie edukacje w szkole, w Polsce do szkoły poszedłby za trzy lata, ale teraz mieszkamy w Anglii i idzie już teraz do szkolnej zerówki, mam nadzieję, że będzie mu się tam podobało, że będzie miał czas na zabawę i naukę, że znajdzie miłych kolegów. Ten kolejny rok będzie dużą zmianą dla niego i mam nadzieję, że zmiany będą dawały mu dużo radości. Hubert przez te ostatnie lata sporo się nauczył przede wszystkim budować przeróżne budowle z klocków, malować oraz pomagać w kuchni - bo to lubi najbardziej, lubi też pomagać tacie w reperowaniu wszystkiego. Hubert bardzo lubi spędzać czas z siostrami.
Na urodziny Huberta pojechaliśmy do Paultons Park, super miejsce na wspólną zabawę. Ja z Hubertem zabawę rozpoczęłam od Peppa Pig World, dziewczynki pobiegły z tatą do drugiej części parku aby jeździć dużymi kolejkami, jednak po dwóch godzinach my również do nich dołączyliśmy i Hubert chciał spróbować wszystkich zjazdów. 







Na kilka z dużych kolejek był za mały ale i tak wspaniale się bawił. Nam się udało ponieważ pojechaliśmy dzień po deszczowym dniu i dlatego było mniej odwiedzających, to dało nam możliwość z korzystania z wielu atrakcji po kilka razy i czekania w krótkich kolejkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz