sobota, 31 sierpnia 2013

"Wyświetlacz Ania"- bajki inaczej.



     Gdy opowiadam moim córeczkom, że gdy byłam mała to dzieci oglądały wieczorem wieczorynkę i nie było tak jak teraz bajek, które lecą w dzień i w nocy, to nie mogą w to uwierzyć. Opowiadam im jak się kiedyś dzieci bawiły, jakie ja miałam zabawki i to jak moja mama czytała nam bajki.
Gdy dostałam od cioci zestaw "Ania z bajkami", bardzo się ucieszyłam, od razu chciałam pokazać te bajki dziewczynkom i wrócić na trochę do mojego dzieciństwa. Bardzo lubiłam, gdy mama pokazywała nam na ścianie bajki.
     Gdy wieczorem, przed snem dziewczynek, pokazałam im bajki one z zachwytem wybierały kolejne. Chciałabym aby w dobie komputerów moje dziewczynki potrafiły się zatrzymać i dostrzec coś więcej. Bardzo się cieszę gdy widzę, że mają dużo radości z czytania kolejnych książek i oglądania slajd na ścianie. 




Jakość zdjęć jednak nie odzwierciedla tego co widać na ścianie tylko brak moich zdolności jako fotograf ;-) ale chciałam je umieścić bo to blog dla dziewczynek, aby mogły wspominać swoje dzieciństwo i chwile spędzane z rodzinkom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz