piątek, 21 lutego 2014

PORY ROKU



   Dziewczynki pobiegły do swojego pokoiku bawić się klockami, a ja mam chwilkę dla siebie ;-)
Odkąd naszym tematem są pory roku i miesiące, Julia męczyła mnie abyśmy zrobiły panie, które będą przedstawiały pory roku. Dzisiaj rano przeszukałyśmy nasz dom poszukując skrawki materiałów, na szczęście ciocia ich trochę u nas zostawiła, mogłyśmy więc zabrać się do pracy. Dziewczynki podzieliły się porami roku Kornelia robiła zimę i jesień a Julia zrobiła wiosnę, lato. Korneli trochę pomagałam a Julia nawet nie pozwalała mi patrzeć na swój obrazek, a tym bardziej nie pozwalała nic sugerować bo to taka mała Zosia samosia.
Tak wyglądała praca każdej z dziewczynek:




      Efekt pracy dziewczynek wygląda bardzo ładnie, oczywiście według mamusi, której zawsze wszystko się podoba. 




2 komentarze:

  1. Wspaniałe :) Pięknie dziewczynki :) też bym chciała mieć takie arcydzieła... całuski dla moich zdolnych artystek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy ciociu, dziewczynki super się bawiły i ciągle mają nowe pomysły na kolejne zabawy plastyczne.

    OdpowiedzUsuń