środa, 5 marca 2014

temat: KONTYNENTY



U nas kolejny raz pojawił się temat kontynentów, tym razem przygotowałam dla dziewczynek mapę z kolorami według Montessorii wykonane są z filcu w odpowiednich kolorach.


    Dziewczynki są starsze i uczą się nowych rzeczy, układają puzzle z poszczególnymi kontynentami ucząc się jakie zwierzęta gdzie mieszkają. Uczymy się również nazw państw, flag, nazw mórz, półwyspów i tego co nas w danym momencie zainteresuje.  Rozmawiamy o ludziach którzy żyją w poszczególnych regionach świata, jak ukształtowane jest tam teren.










6 komentarzy:

  1. Macie świetne pomoce naukowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ja najbardziej lubię puzzle z mapami, dziewczynki uczą się z nich najszybciej nazw państw, mórz i tego gdzie są położone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wszystkie kontynenty w puzzlach? gdzie można je kupić?

      Usuń
  3. Ja mam dla dziewczynek: Europę, Azję, Polskę i Świat, wiem że w serii są jeszcze Ameryki. Ja kupiłam je na targach książek, ale wiem że można kupić na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, gdzie kupilas te postacie i domy, ktore przypisalyscie poszczegolnym kontynenta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję na pytanie, kupiłam kiedyś takie "Wycinanki edukacyjne.Podróż dookoła Świata". Dziewczynki bawią się nimi już cztery lata i używamy je do przypomnienia sobie kto gdzie żyje, jaka jest roślinność, domy, fauna na poszczególnych kontynentach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń