środa, 15 kwietnia 2015

Ćwiczenia.

Długo zastanawiałam nad tym jakie ćwiczenia robić codziennie z dziewczynkami. Myślałam nad jakimiś prostymi układami tanecznymi, ale i tak musiałabym codziennie myśleć nad układam i wszystko im pokazywać, co znowu wymagałoby ode mnie większego zaangażowania. Zobaczyłam wpis o jodze na jednym z oglądanych przeze mnie blogów (http://panitanguera.blogspot.com/) i bardzo mi się spodobał ten pomysł- dziękujemy. Chciałam, aby dziewczynki zaangażowały się w przygotowanie zdjęć z zadaniami na każdy dzień.













 Przygotowałyśmy zdjęcia dla każdej z nich i miejsce do codziennych ćwiczeń.




 Dziewczynki wykonują cały zestaw ćwiczeń wybierając je dowolnie, ja również ćwiczę z nimi, to je cieszy bo spędzają ze mną czas i bawimy się przy tym bardzo dobrze, Hubert na razie wszystko obserwuje i raczkuje między moimi nogami.

1 komentarz:

  1. świetny pomysł :) poproszę kopię do druku !!! chętnie też poćwiczymy, z takimi instruktorkami :)

    OdpowiedzUsuń