środa, 8 kwietnia 2015

Konkurs plastyczny

Moje sposoby na mikroby” taki właśnie był temat konkursu, w którym Julia wzięła udział. Jakiś miesiąc temu wróciła z kartką z przedszkola i powiedziała, ze bardzo chciałabym zrobić pracę o tym jak dba o to aby bakterie nie powodowały u niej chorób, powiedziała że ma pomysł aby zrobić dwie postacie jedna chorą a drugą zdrową, potem sama odrysowała swoją lalkę i wycięła, nakleiła na dwie kartki, potem ja wycięłam jej 6 owali a ona wymyślała i rysowała w nich obrazki,



 poprosiła mnie abym pomogła jej napisać zdania opisujące poszczególne obrazki,ona je przepisała na karteczki i umieściła pod odpowiednimi obrazkami. 




Pracę tworzyła dwa dni, a wyszła jej świetnie jestem dumna z mojej córeczki, że tak bardzo się w to zaangażowała.


 Gratuluję córciu wyszło świetnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz