wtorek, 10 stycznia 2017

wspólna zabawa



Dziewczynki już maj za sobą  pierwszy tydzień w nowej szkole. W szkole bardzo im się podoba, nie mówią na razie zbyt wiele, jednak mimo tego wracając do domu opowiadają po polsku co robiły przez cały dzień. Codziennie każda z nich czyta książeczki po angielsku, rozwiązują proste zadania domowe i uczą się prostych zdań od kuzynostwa. Po powrocie do domu bardzo dużo się wspólnie bawią. Tym razem chciałam pokazać jakie zabawki wybierają moje dziewczynki i mój synek.

Tutaj dziewczynki dużo bawią się lalkami, ponieważ ich kuzynki bardzo lubią takie zabawy to i one je polubiły, bawią się też klockami , grają wspólnie w gry planszowe.









Super klocki: 

Hubert lubi klocki, samochody, kolejki.



 


Hubert poznaje literki i nowe słówka z języka angielskiego.






O tym czego się uczymy zacznę opisywać od lutego ponieważ dałam im czas jednego miesiąca na zaaklimatyzowanie się w nowej dla nich sytuacji. Teraz mieszkamy u mojej siostry, nie przyjechały jeszcze moje kochane książki i wszystkie moje pomoce do nauki dziewczynek i Huberta, musimy na nie czekać jeszcze dwa tygodnie, myślę że po tym czasie będziemy opisywać każdy nasz tydzień z edukacji domowej oraz z naszego poznawania okolicy w której mieszkamy, naszych wycieczek i tego jak spędzamy nasze popołudnia gdy dzieci wracają do domu. Tutaj dzieci chodzą do szkoły na godzinę 8:40 i odbierane są ze szkoły o godzinie 15:15. Gdy wracamy ze szkoły muszą przeczytać książeczkę jaką sobie wybrały z biblioteki i napisać kilka zdać po angielsku. Potem jedzą obiad i mają czas na zabawę do godziny 20:30, potem kąpiel, kolacja, bajka na dobranoc i wszyscy idą spać. Myślę że od lutego dodatkowo będziemy przeznaczać około 30 minut dziennie na naukę ( będziemy doskonalić czytanie po polsku, robić zadania z matematyki, poznawać więcej słówek z języka angielskiego oraz hiszpańskiego, będziemy poszerzać naszą wiedzę ogólną o świecie jak również zjawiskach zachodzących dookoła nas). Kornelka marzy o nauce gry na gitarze może również na to znajdziemy czas, a od nowego semestru zapiszemy się na zajęcia z pływania. Kornelka chciałaby bardzo chodzić na naukę jazdy konno, może i tego poszukamy. Julia bardzo chce tańczyć. Dziewczynki miały trochę przerwy w zajęciach dodatkowych może to i dobrze ponieważ teraz same mówią mi co chciałyby robić. Oby ten rok pozwolił nam na wszystko co sobie zaplanowaliśmy.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz