piątek, 6 września 2013

???



     Rok szkolny się rozpoczął i … W wakacje planowałam jak zorganizować czas po przedszkolu dla dziewczynek, pomyślałam sobie, że zapiszę je na wszystkie zajęcia dodatkowe, które odbywają się w przedszkolu: język angielski, gimnastykę korekcyjną, rytmikę, tańce, a Julie dodatkowo na Karate, bo zajęcia w zeszłym roku były na 15-ą w poniedziałki, pomyślałam, że to będzie najlepsze dla nich, ponieważ popołudniami dziewczynki są już zmęczone, poza tym chcą spędzać czas z rodzicami a nie kolejnymi obcymi osobami ,no i… Bardzo się zdziwiłam, gdy dowiedziałam się, że ktoś inny zdecydował za mnie, że moje dziecko nie będzie uczęszczało na zajęcia przedszkolne bo takowych nie może być w przedszkolu, o co w tym wszystkim chodzi??? Teraz jako rodzic, który chce spędzać czas ze swoimi córeczkami nie pozostaje mi nic innego jak posiąść wszystkie wiedzę i zdolności innych ludzi i stać się nauczycielką tańca, angielskiego, gimnastyczką i panią, która uczy Karate. 
A tak na marginesie to zastanawia mnie dlaczego nikt nie zapytał nas rodziców o zdanie. Ja zadaje więc pytanie: Do czego to zmierza???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz