piątek, 4 października 2013

Trochę gramy i czytamy.


    Dni ostatnio uciekają jeszcze szybciej niż zwykle, codziennie mamy jakieś zajęcia popołudniowe, a oprócz tego dziewczynki dużo się bawią, układają puzzle, grają w gry, chodzimy na spacery, czytamy różne książki i tak dzień za dniem, weekend za weekendem nam mija. Dziś rano już było czuć przymrozek, zima się zbliża, zanim się obejrzymy to rano będzie trzeba śnieg odgarniać.
      Kupiłam dziewczynkom puzzle, z zegarem abyśmy mogły opowiadać co robimy każdego dnia, kolejnym tematem będzie : ZEGAR, CZAS. 








Książka do uzupełniania zegarów, to super trening.


 Dziewczynki ślicznie bawią się wspólnie.

  

     W wakacje przeczytałyśmy wszystkie zaległe książki, które miałyśmy w domu, wszystkie które pożyczyłyśmy od cioć i koleżanek. Ostatnio przeczytane przez nas książki, które spodobały się dziewczynkom, to "Dzieciaki świata" i "Zwierzęta świata" napisane przez Martynę Wojciechowską.



     Czas na odwiedziny w naszej pobliskiej bibliotece po długiej wakacyjnej przerwie. Do domu wróciłyśmy z kolejnymi ciekawymi książeczkami jedne dla Kornelii - "Poczytaj mi mamo" ,




a inne dla Julii - "ABC regionów Polski", ponieważ u Julii w tym roku w przedszkolu dzieci uczą się o Polsce a ona ciągle zadaje pytania, więc już teraz tłumaczę jej, że zawsze można wypożyczyć jakąś książkę, jeśli temat nas zainteresował, tak też zrobiłyśmy.

 Kupiłyśmy też album z naklejkami opisujący Kraków.

2 komentarze:

  1. bardzo podobają mi sie te puzzle zegar, gdzie można takie kupić i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam je w osiedlowym sklepiku z zabawkami za 32 zł, ale widziałam je również na allegro.

    OdpowiedzUsuń