wtorek, 10 grudnia 2013

"Choinka"



     Dzisiaj pokazywałam Julii jak używać linijki i ekierki, próbowałyśmy wspólnie narysować choinkę. 


Po kilku próbach wyszła całkiem dobra, żeby rozpocząć drugą część zaplanowanego na dziś zadania. Omawiałyśmy wiersz Ludwika Jerzego Kerna pod tytułem „Choinka”.


 Rozpoczęłam od przeczytania wiersza dziewczynkom, potem zapytałam je o czym on jest. Dziewczynki wymieniały co usłyszały, a następnie pokazałam im wiersz. Zastanawiały się nad tym, dlaczego autor przedstawił go w taki sposób. Julia próbowała przeczytać wskazane przeze mnie wyrazy, a następnie szukała właściwych obrazków i przyklejała je na właściwej gałązce. 




Potem starałyśmy  się nauczyć wiersza na pamięć, szukałyśmy na naszej choince podobnych ozdób.

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam i podziwiam pomyslowosc i zaangazowanie :)) nie wiedzialam, ze jest taki fajny wierszyk o choince! Ania Alicjowa i Adasiowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy, mi też spodobał się wierszyk, a ten autor ma też fajny wierszyk o schodach, pewnie go też kiedyś wykorzystam ;-)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń