wtorek, 24 września 2019

Masa plastyczna.


W Internecie widziała super pomysł na zabawę sensoryczną z moim synkiem. Zrobiliśmy dwie masy, właściwie to kiedyś już to robiliśmy z dziewczynkami poznając ciecz nienewtonowską łącząc wodę z mąką ziemniaczaną, jednak w tym pomyśle dodali jeszcze jedną czwartą szklanki nasion chia, to sprawiło, że masa wyszła bardziej miękka. 
My zrobiliśmy zielona i niebieską dodając barwnik spożywczy. 
Hubert bawił się aż zaczął formować wyspy i dookoła układał jezioro, wtedy pomyślałam, że możemy powtórzyć ukształtowanie terenu i przedstawić różne jego formy. 



On formował teren, a ja w tym czasie zrobiłam szybko opisy na karteczkach, które zamocowałam na wykałaczkach. Tak wyglądała nasza zabawa, ja mówiłam co ona ma znaleźć a on wbijał w danym miejscu wykałaczkę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz