piątek, 19 września 2014

Język angielski- książki i płyty.



      Nowe słownictwo do nauki języka angielskiego bierzemy z zestawów: „Karty obrazkowe. 100 pierwszych słów”; „Karty obrazkowe. Świat wokół mnie”; Happy Hoppy English for children” oraz książka z zadaniami po angielsku. 


Mamy jeszcze fiszki ze zwierzętami, słownictwem związanym z domem i szkołą oraz z zawodami. I książka pt. „Uczymy się angielskiego”. 





W tym miesiącu, jak znajdę na to czas to mam jeszcze zamiar puszczać dziewczynkom płyty z serii Yellow House English. 



Sporo mi tego wyszło a mój maluszek jak na razie nie daje nam zbyt wiele czasu abym mogła robić coś z dziewczynkami, na szczęście one są bardzo samodzielne i ostatnio dużo czasu bawią się ładnie wspólnie. Mój zestaw do angielskiego będziemy pewnie rozszerzać, ale najpierw musimy przerobić to co opisałam. To tyle o angielskim w naszym domu, nie wiem kiedy znajdę chwile na przyszykowanie zestawu do języka hiszpańskiego i języka niemieckiego.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o samą naukę języka angielskiego to najważniejsze jest również to aby już dzieci podejmowały tą naukę. Bardzo podoba mi się wpis https://miniaturowa.pl/nauka-angielskiego-dla-dzieci-gdzie-sie-uczyc/ i muszę przyznać, że jak najbardziej ważnym jest to, aby nasze dziecko uczyło się od najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że dzieci powinny uczyć się języków jak najwcześniej, ponieważ one słyszą więcej niż my, potrafią naśladować melodię danego języka. Moje dzieci mówią po angielsku płynnie, czytają i piszą. Uważam że najważniejsze jest to aby osłuchiwały się z danym językiem, oglądały bajki, słuchały słuchowisk, nie jest ważne czy wszystko z bajek rozumieją, one nauczą się z kontekstu, same przyporządkują zdania do danej sytuacji. Ważne jest również to żeby miały gdzie potem popróbować mówić, ważne jest to aby właśnie na takie zajęcia chodziły gdzie ktoś mówi do niech wyłącznie w języku w którym właśnie się uczą.

      Usuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem przekonany, że jak najbardziej sama nauka języka angielskiego jest niezwykle ważna. Ja również bardzo chętnie zaglądam do https://universe.earlystage.pl/universe/quick-tricks aby sobie od czasu do czasu poćwiczyć z językiem angielskim.

    OdpowiedzUsuń