czwartek, 25 września 2014

Mam już cztery latka...



Czas tak szybko płynie, moja malutka córeczka skończyła cztery latka. Z okazji urodzinek urządziłyśmy malutkie przyjęcie dla naszej solenizantki.





 Kornelka bardzo chciała aby przyjęcie było z piratami, więc narysowałam trochę dekoracji na ścianę, przygotowałam piniatę, przygotowałam trochę zabaw plastycznych: robiliśmy maski, piratów, krokodylki, rybki, kolorowałyśmy kolorowanki na ścianie.







    Kornelka zaprosiła swoich najlepszych kolegów z grupy, z którymi bawi się każdego dnia, oraz kilka koleżanek. Bardzo dziękujemy, wszystkim gościom za świetną zabawę. Gdy wszyscy poszli do domu Korneka powiedziała, że zabawa bardzo jej się podobała i chciałaby żeby koledzy przychodzili codziennie.
Kornelia dostała bardzo ładne prezenty,






za które dziękujemy, piszę o tym dlatego, że chciałabym aby miała pamiątkę po tym co bardzo lubi teraz: to znaczy uwielbia samochody, swoją lalkę w różowym ubranku- to wyjątek bo lubi bardzo niebieski kolor a nie różowy, lubi słuchać bajek na cd, i swojego pluszowego pieska na smyczy, lubi też bardzo robić rzeczy plastyczne, manualne i uwielbia słuchać bajek, które jej czytam. Jak już zaczęłam opisywać mojego kochanego czterolatka to jest bardzo opiekuńczą, grzeczną dziewczynką, chociaż czasem kłuci się i spiera z siostrzyczką, czasem bywa uparta. Kocham Cię moja królewno- to tyle od mamusi dla wspanialutkiej córusi. 

Każdego dnia musimy robić sporo rzeczy, aby wykorzystać energię dziewczynek. Tym razem dziewczynki biegały pokonując przeszkody co szło im znakomicie. Zapisałyśmy się ostatnio na zumbę, może potem opiszę jak im idzie. Zdjęcia z zabaw dziewczynek.  



   

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki. Ależ ona jest już duża!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne przyjęcie urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam..proszę mi powiedzieć jakiej firmy jest tor wyścigowy.. Jeden z prezentów córeczki.logos22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam..proszę mi powiedzieć jakiej firmy jest tor wyścigowy.. Jeden z prezentów córeczki.logos22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń