środa, 14 grudnia 2016

ulubiona zabawka Huberta



Ostatnio mam bardzo mało czasu, mam dużo do zrobienia, ponieważ po świętach będziemy się przeprowadzać i muszę spakować cały dom, większość mamy już w kartonach co trochę przeszkadza nam, ale dajemy jakoś radę, teraz dopiero uświadamiam sobie jak wiele rzeczy mam do edukacji moich dzieci. Ja pakuję cały dom a mój synek zajmuje się sobą, dobrze mu to zrobiło, ponieważ bardzo ładnie zaczął się sam bawić. Dzisiaj zrobił mi na przykład śniadanie, widział że mama cały czas biega i nie zdążyła nic zjeść ;-) 






Chciałabym być już po przeprowadzce mieszkać w nowym domku i wrócić do edukacji moich dzieci. Na pewno od nowego roku będziemy bardziej uporządkowani, ale pewnie będziemy potrzebować trochę czasu na znalezienie się w nowym miejscu, mam nadzieję że Nowy Rok przyniesie nam same miłe chwile.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz