niedziela, 22 października 2017

ukształtowanie terenu



Ostatnio chciałam przedstawić mojemu trzylatkowi nowy temat, tym razem pokazywałam mu książeczkę z mapami  i  opowiadałam mu jak jest ukształtowane wybrzeże. Pokazałam mu karty, które kiedyś stworzyłam dla dziewczynek obrazujące formy ukształtowania terenu, do zabawy użyliśmy jeszcze zielony ryż- obrazujący u nas ląd, niebieską zalaminowaną kartkę- ona zastępuje u nas wodę. 





Pokazałam Hubertowi poszczególne płytki  a następnie dałam mu tacę z przygotowanym zestawem. Ja układałam płytki mówiłam co przedstawiają, pokazywałam na mapie właściwy element a on próbował go odwzorować usypując ryż. 




Zabawa mu się podobała, potrafi po niej nazwać i znaleźć poszczególne elementy ukształtowania terenu na mapie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz