niedziela, 19 kwietnia 2020

kwiecień -edukacja domowa c.d.


Musiałam rozbić jeden post na dwa, ponieważ zniknęły w nim wszystkie zdjęcia, może dodałam ich za dużo, mam nadzieję ze teraz będzie wszystko działało).
Dalej uczymy się języka hiszpańskiego, czytają teksty z książek i przepisując je. Teraz jeszcze zaczynamy czytać i słuchać teksty dwujęzyczne.
Popołudniu uczymy się tematu, który wybiorę dla dzieci. W ciągu ostatnich tygodni uczyliśmy się o: kuli ziemskiej, o jej budowie, o klimacie, o minerałach, o atmosferze- zrobiliśmy prace plastyczne, dzięki którym później szybciej powtórzymy omawiany materiał, 






 z biologii zajęliśmy się ciałem człowieka i jego układem krwionośnym, sercem, mózgiem, płucami





Do powtórek używamy Mojej Pierwszej Niezwykłej  Encyklopedii Człowieka na płycie CD.


Aby utrwalić wiadomości oglądamy „Było sobie życie”.


z historii rozpoczęliśmy omawiać podróżników i ich odkryć.
Znaleźliśmy czas na zabawy plastyczne i tym razem użyliśmy plastelinę do stworzenia kwiatów w wazonach. 




Hubert każdego dnie wyciąga swoje stare zapomniane zabawki i dobrze się nimi bawi namawiając siostry do wspólnej zabawy, teraz ma na to mnóstwo czasu, mu chyba była potrzebna ta przerwa w końcu ma dopiero pięć lat i ciągle mnóstwo pomysłów na zabawę. 





I jeszcze znalazł czas na pieczenie swoich ulubionych oponek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz