piątek, 14 grudnia 2012

ĆWICZYMY PALUSZKI



     Nasz dzień zaczyna się koło szóstej trzydzieści , dziewczynki do śpiochów nie należą , ale ja się przyzwyczaiłam do wczesnych poranków. Gdy na dworze robi się jasno wcześniej, potrafią wstawać godzinę wcześniej- przynajmniej nasz dzień jest dłuższy.
     Dzisiaj rano ćwiczyłyśmy pisanie, my używamy do pisania różnych rzeczy : mąki, kaszy a dzisiaj wykorzystałyśmy sól, która nam została po robieniu obrazków ( widziałam na innych blogach,że używacie do tego specjalnego piasku, my używamy różnych rzeczy i bardzo lubimy tą zabawę, dlatego również chciałam to opisać).
Obydwie dziewczynki bardzo lubią tą zabawę. Najpierw zwykle piszemy literki z karteczek, które im kiedyś przygotowałam, mówimy co znamy na daną literkę, poznajemy pisownie małych i dużych liter. Potem dziewczynki rysują sobie obrazki.





     Drugą naszą zabawą była, zabawa kaszą, którą bawiłyśmy się kiedyś, potem ją pomalowałyśmy farbami i teraz mamy fioletowo- zielone obrazki. Kaszę trzymamy w słoiku i wykorzystujemy ją do różnych zabaw.
Tak wyglądają nasze dzisiejsze obrazki, które przedstawiają: choinkę z stajenką, renifera, który ciągnie sanie, bałwanka, mikołaja. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz