piątek, 15 listopada 2013

Kolejne gry.



    Po wizycie u mojej koleżanki wróciłam do domu z kolejnymi grami. Od razu pokazałam je dziewczynkom, które podzielają w pełni moje zafascynowanie grami planszowymi. Każdego wieczoru przed kąpielą gramy wspólnie w gry.
Wczoraj grałyśmy w kilka gier, ponieważ dziewczynki chciały zagrać we wszystkie, które pojawiły się w domu.
    Pierwszą gra to „Make and Break”. My mamy drugą wersję tej gry, ta jest prostsza polega na tym żeby układać budowlę przedstawioną na obrazku z 10 prostopadłościanów w różnych kolorach. Zadanie należy wykonać  w jak najkrótszym czasie. Gra jest przeznaczona dla dzieci od 8 lat, ale moje bez problemu zrozumiały zasady, może dlatego, że wcześniej grałyśmy już w podobne gry.





       Kolejna gra to również klocki w różnych kształtach, które należy układać w przestrzenne budowle. Ta gra jest trudniejsza i wymaga cierpliwości, logicznego myślenia.  Klocki Geo pomagają w konstruowaniu brył geometrycznych. Gra jest złożona z siedmiu klocków w różnych rozmiarach, kształtach i kolorach. W książeczce znajdują się zadania do rozwiązywania ułożone według trudności. Jest to ciekawy sposób na pokazanie dziecku widzenia w przestrzeni. 





      Kolejna gra to koło z dwunastoma kółkami w różnych kolorach. Na środku koła dziecko wkłada kartę z zadaniami, następnie dopasowuje prawidłową odpowiedź i umieszcza odpowiedni kolor kółka, obok tej odpowiedzi. Po wykonaniu wszystkich zadań odwraca kartkę z zadaniami i sprawdza czy odpowiedziało prawidłowo.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz