wtorek, 26 listopada 2013

URODZINKI!!!



      Dziewczynki rosną jak na drożdżach, cieszę się, że prowadzę dla nich bloga, ponieważ często zaglądamy do niego razem wspominając co już robiłyśmy. Julcia skończyła niedawno pięć lat, a Kornelka trzy, czas tak szybko leci, ale bardzo mnie cieszy, że miałam dla nich jego bardzo dużo, że mogę przeżywać z nimi, większość rzeczy które ich spotykają, że wspólnie się bawimy, uczymy, chodzimy na spacery, do teatru, jeździmy na wycieczki itp. 

      Dziewczynki bardzo chciały tym razem mieć przyjęcie z bohaterami ich ulubionej bajki: „My Little Pony: Przyjaźń to magia.” i aby wszystko było pełne tęczy. Co do bajki, no cóż każdy ma swoje ulubione bajki z dzieciństwa, ta chyba będzie ich ulubioną , bajka o przyjaźni, o sześciu kucykach, które się wspierają, o walce dobra ze złem- więc nie jest taka zła.




      Wracając do naszych urodzin miały być bardzo kolorowe tak chciały dziewczynki, więc narysowałam postacie z bajek, zrobiłam tęczę i wyszło …- bardzo kolorowo., był tort byli goście, imprezka się udała , dzieci się bawiły. 








     A Julcia na koniec dnia powiedziała: „ Jesteś najcudowniejszą mamą na świeci, kocham Cię bardzo i dziękuję za tak piękny prezent.”- a ja… - się popłakałam, mam wspaniałe córeczki, dziękuję im bardzo za to, że są ze mną. Wszystkiego najlepszego moje gwiazdeczki!

Julcia rozmawia z Kornelką:
Kornelka : jak będę duża będę miała tyle dzieci ( pokazuje pięć paluszków), małą dziewczynkę, dużą dziewczynkę, małego chłopca i dużego chłopca i maluszka. Mamo a ty chciałaś mieć dziewczynki czy chłopca (zadaje mi Kornelka pytanie, na co Julia odpowiada).
Julia: Ale to i tak Pana Bóg zdecyduje co powinnaś mieć, naszej mamie stwierdził, że da nas, dwie dziewczynki, bo On wie co robi.
I tak mam dwie urocze małe perełeczki i nigdy nie pomyśle, że mogłoby być inaczej.
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz