środa, 1 listopada 2017

sobotni poranek



W ramach naszych sobotnich spotkań z farbami akrylowymi w bibliotece, powstały kolejne obrazki, spotkanie dało nam mnóstwo miłej zabawy i mimo deszczowego dnia wróciliśmy uśmiechnięci do domu.







Po naszym powrocie, stęskniony Hubert bardzo chciał się bawić z dziewczynkami, dałam Kornelii karty z zadaniami, które ściągnęłam z TEJ strony.
Czasem w głowie mam pomysły na pracę z moim trzylatkiem ale nie mam czasu na stworzenie kolejnych pomocy, dlatego bardzo się cieszę, że są osoby, które chcą się podzielić tym co zrobiły i dziękuje im za to. Ja wykorzystałam tym razem karty do rozpoczęcia tematu o różnicach między tym co żyje a nie żyje, oraz tym co jest zwierzęciem a co rośliną. Wydrukowałam dwie strony z obrazkami, wycięłam je.



 Następnie Kornelia pokazała wszystko braciszkowi i wspólne wykonali zadanie  a ja przyglądałam się jak wspólnie pracują. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz