środa, 3 października 2018

podsumowanie września


Wrzesień już się skończył a ja nie zdążyłam opisać tego co się u nas działo, tak też we wrześniu świętowaliśmy urodziny Korneli, byliśmy na ściankach wspinaczkowych, pojechaliśmy na kilka dni do Polski, poszliśmy na noc naukowców w Poznaniu, spotkaliśmy się z przyjaciółki i rodziną. 


Co jeszcze robiliśmy przez ostatni tydzień września?
Uczyliśmy się z Hubertem słownictwa w języku angielskim. 





Układaliśmy kolorowe mozaiki, graliśmy w gry, bawiliśmy się klockami k-nex.






Kornelia uczyła się pisać na klawiaturze,


 Julia robiła projekt do szkoły o fazach księżyca,



 Chodziliśmy na spacery i podziwialiśmy otaczającą nas przyrodę. 




 Przeczytaliśmy sporo książek.














 Zdobyliśmy kilka dyplomów z mathletics- to strona na której dzieci robią zadania z matematyki, jeśli zrobi się około 100 zadań w tygodniu, to otrzymuje się dyplom. 
Odwiedziliśmy wystawę w naszej bibliotece.


 Byliśmy w „Tajemniczym pokoju” z przyjaciółmi, gdzie rozwiązywaliśmy zagadki, aby uwolnić małe lwiątko.
 To był bardzo miły i ciekawy dla nas miesiąc.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy miesiąc za Wami! Projekt fazy księżyca wygląda rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba! Kilka książek przecytanych przez Was w tym miesiącu wywołało uśmiech na mojej twarzy! Pamiętam jak moja córka je czytała.Z niecierpliwością czekam na podsumowanie października!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki w większości były czytane razem z moim synkiem, który wchodzi teraz w ten etap, dla mnie to też jest zabawne, gdy on w bibliotece podaje mi te same książki co jego siostry kilka lat wcześniej ;-)

    OdpowiedzUsuń