poniedziałek, 5 listopada 2012

Mapa Świata



      Chciałam kupić dziewczynkom mapę Świata, Julcia bardzo lubi szukać na mapie różnych państw. Ja się cieszę, bo przez to uczy się zapamiętywania.
      Julcia dostała od dziadków w prezencie urodzinowym super mapę interaktywną, gdy dotyka się gwiazdki na państwach mapa mówi, jak nazywa się dane państwo, poza tym uczy również flag, ma jeszcze różne informacje o państwach.  Ma dwa poziomy gier w których trzeba znaleźć państwo , flagę , mówi jakimi językami się posługują w danych państwach. Nam się prezent bardzo spodobał.
       Powiesiłam ją na ścianie na wysokości odpowiedniej dla dziewczynek, tak aby same mogły zdobywać wiedzę. One podchodzą naciskają guziczek i szukają gwiazdek, a potem wołają do mnie „ mamusiu wiesz ,że w Ameryce jest Kanada” – ja lubię takie zabawki. Dziewczynki cieszą się, że zdobywają wiedzę bez mnie, bo mogą się pochwalić, że same coś się nauczyły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz