sobota, 13 sierpnia 2016

Czytamy lektury i inne książki.



Dziewczynki przerabiają ze mną kolejną lekturę. Postanowiłam, że lektury będziemy czytać i omawiać wspólnie z dwoma dziewczynkami mimo, że jedna jest w pierwszej a druga w drugiej klasie.  Kornelia rok temu uczestniczyła w omawianiu lektur klasy pierwszej może niektóre z nich powtórzymy i postaramy się,  aby przeczytała sama kilka z nich. Na drugą lekturę wybrała „Karolcię”. 
Dziewczynkom bardzo spodobała się książka. Po przeczytaniu każda z nich odpowiedziała na kilka pytań z wiedzy o książce, Julia napisała krótkie opowiadanie o tym co przydarzyło się głównej bohaterce Karolci.  Wspólnie zrobiłyśmy kolejną stronę do lapbooka z lektur. 





W naszym domu bardzo lubimy książki, ja uwielbiam je kupować i dostawać w prezencie. W ciągu dnia ostatnio najczęściej czytujemy książki w języku duńskim aby poznawać coraz więcej słówek. Chciałabym pomóc dziewczynkom w nauce, aby mogły znaleźć tutaj koleżanki i żeby mogły z nimi swobodnie rozmawiać. Kupiłam książkę z duńskimi piosenkami- może w ten sposób nauczą się składać pierwsze zdania.



 Wieczorami, zawsze przed snem dziewczynek, czytam im bajki, kiedyś to ja je wybierałam teraz dziewczynki decydują o ich tematyce. Dziewczynki bardzo lubią książki w których bohaterami są zwierzęta. Dlatego bardzo lubią słuchać bajek z serii „Zaopiekuj się mną”, lubią również książki o dinozaurach i magicznych podróżach.  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz