środa, 27 września 2017

Mam już siedem lat.



Gdyby ktoś mi powiedział, że mam na coś czekać siedem lat, wydawałoby mi się to wiecznością, jednak gdy patrzę na to, że moja córeczka ma już siedem lat to nie mam pojęcia kiedy to minęło. To poczucie mijającego czasu ma każdy z nas, ja dlatego chciałabym większość tych chwil spędzonych z moimi dziećmi uchwycić i do nich powracać. Moje dzieci bardzo lubią oglądać naszego bloga, mówią mi, że to im przypomina to co miłego robiły. Dlatego też dodaje posty o ich urodzinkach, aby mogły zobaczyć jak się zmieniały podczas tych mijających lat. 



Moja córeczka jest już siedmiolatką, chodzi do drugiej klasy uwielbia szkołę, uwielbia też zwierzęta, jeździć na rowerze, wszystkie plastyczne zajęcia, gotować z mamą, grać w piłkę z bratem i tatą, chodzić na zajęcia z gimnastyki z siostrą, grać na ukulele i dobrze się bawić każdego dnia. A tu jej królestwo.

Marzy tylko o tym, aby kiedyś dołączył do niej jakiś piesek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz