środa, 6 września 2017

Matematyka z trzylatkiem.



Uwielbiam matematykę i bardzo chciałabym aby moje dzieci też podzielały moje zamiłowanie do niej, żeby nigdy nie była dla nich żadnym problemem. U nas w domu ciągle coś liczymy i poznajemy różne zagadnienia matematyczne. Szperając po Internecie natknęłam się na super pomoce na stronie kreatywniewdomu, które można wykorzystać do ciekawszej zabawy, spodobało mi się ich wykonanie i to że bez problemu mogę z nich korzystać z Hubertem, moim trzylatkiem.





 Z dziewczynkami korzystamy z książek z zadaniami, ponieważ robią już trudniejsze zadania, a z Hubertem potrzebowałam właśnie takich zadań. Bardzo chciałam podziękować Pani, która je stworzyła za możliwość wydrukowania ich, teraz pewnie przez najbliższe dni będą nam towarzyszyć przy pracy z liczbami do 10. 
Bardzo spodobały mi się również karty z owocowym dodawaniem, które również przypadły do gustu Hubertowi a to najważniejsze. Tak bawiliśmy się nimi w naszym domu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz