niedziela, 24 marca 2013

Drożdżowe literki.



    Tata dziewczynek miał dziś do nas już wrócić, jednak niestety musimy jeszcze na niego poczekać. Długo go nie było i dziewczynki bardzo się stęskniły, nie do końca rozumieją, że taty praca jest daleko i nie może po prostu z nami być.
    Dzisiaj rano czytałyśmy dalsze przygody Cecylki Knedelek i był przepis na drożdżowe literki, Julii bardzo się spodobały i poprosiła mnie abyśmy zrobiły je, na drugie śniadanko. Potem ja przygotowałam składniki a Julia zagniotła ciasto,



     
gdy wyrosło uformowała literki, ja wstawiłam do piekarnika, gdy ciasto piekło się, przygotowałyśmy masło z pietruszką i koperkiem. 
   Julia ułożyła napisy i przyozdobiła literki. Mówiła, żebym umieściła na blogu, aby tata zobaczył i wiedział, że one bardzo go kochają. Ślicznie wyszły. Z reszty ciasta wyrosły nam śliczne chlebki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz