środa, 13 marca 2013

Śnieg i zabawa!



    A dzisiaj u nas znowu śniegowe szaleństwo, dziewczynki i nasz rodzynek, bawiły się w śniegu, one uwielbiają biały puch, Korenlka wdrapywała się na szczyt góry, gdy pytałam czy jej pomóc, wołała : „ja sama”. Potem się przewracała sanki uciekały w dół, ona je goniła i kolejny raz wdrapywała się pod górę. Julia szalała specjalnie spadając z sanek i turlając się w dół, Gracjanna cała od śniegu również twierdziła, że turlanie jest najlepszą zabawą, a Nikodem najbardziej chciałby pójść, gdzie go nóżki poniosą. Dziewczynki nuciły pod noskami piosenkę „Zima lubi dzieci najbardziej na świecie…” A ja czekam na wiosnę, chociaż dzisiaj to sobie pozjeżdżałam na sankach- i super się bawiłam. Julka kilka dni temu spytała mnie: „ mamuś a dorośli też lubią zjeżdżać na sankach, na pewno tak, wiesz co to może zostaw nas kiedyś u cioci Kasi, weź sanki i pozjeżdżaj sobie, żebyś odpoczęła i była bardzo szczęśliwa.”  Ta moja córeczka jest bardzo kochaniutką i mądrą dziewczynką. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz