środa, 13 marca 2013

Gotujemy- pomidory, papryki.



   „Mam dwa latka, dwa i pół, sięgam głową ponad stół…” i uwielbiam pomagać mamie w kuchni, chociaż częściej robi to moja starsza siostrzyczka, a ja też bardzo to lubię. Kornelka pomagała dzisiaj mamie z zrobieniu faszerowanych pomidorków i papryk. Przepis na pomidorki był u Cecylki Knedelek, którą ostatnio dość często czytamy, a papryki zrobiłyśmy z mięskiem, ryżem i pomidorami.




    Kornelia ślicznie mieszała składniki na patelni ( zawsze, gdy moje córeczki coś robią w kuchni stoję obok nich i dbam o ich bezpieczeństwo, mam kuchenkę gazową, dlatego założyłam obudowę, którą montuje się dookoła palników, kupiłam ją w IKEA). Kornelka ślicznie napełniała warzywa nadzieniem potem czekała aż się upieką i pięknie zjadła zrobione przez siebie jedzonko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz