sobota, 9 marca 2013

NASZA BIBLIOTECZKA- geografia



     Ostatnio miałam trochę czasu na samotny spacer po księgarniach, to chyba mój ulubiony odpoczynek, ile tam jest wspaniałych książek, szkoda tylko, że nasze szafy pomieścić wszystkiego nie mogą. 
    Kupiłam kilka ciekawych książek z myślą o moich dziewczynkach, odkąd pojawiły się na świecie większość książek, które kupuję jest dla nich, na szczęście one podzielają moją radość i zafascynowanie nimi. Czytam dziewczynkom co najmniej godzinkę dziennie, one poznają ciekawe rzeczy, miejsca, obrazki, i tak szczerze mówiąc i ja poznaje czasem nowe nie znane mi tematy. Książki, które powiększyły naszą domową biblioteczkę to „Monstrrrualna Erudycja. Odlotowa Geografia” oraz „Interaktywna edukacja. Ziemia życie Planety”. Dziewczynki są zaciekawione geografią i tematami z nią związanymi. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz