piątek, 25 listopada 2016

kolorowe wisiorki.



W ramach cotygodniowych eksperymentów dziewczynki tworzyły wisiorki z folii termokurczliwej. Zestawy folii były z gotowymi obrazkami, zadaniem dziewczynek było wycięcie obrazków, zrobienie dziurek dziurkaczem, pokolorowanie obrazków. Ja  włożyłam do nagrzanego piekarnika do 250 stopni na 3 min. Dziewczynki obserwowały co dzieje się z folią i były pod wrażeniem, folia powoli zmniejszała się, następnie zwinęła się, a potem rozwinęła i po chwili wisiorki były już gotowe. Ja wyciągnęłam je z piekarnika a dziewczynki przygotowały sznureczki na które je zaczepiły. Obserwacje tak się im spodobały, że następnego dnia kupiłyśmy kolejne zestawy folii.







Bawicie się z nami? Kolejny piątek z eksperymentami, zasady zabawy możecie poznać TU.
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbyS66-U6FB7jdGzn6cYGVxNT30CD0a0Nf8Mbpl1_37d_EOAhzaMQncMhoR4FZX9CWz8cW0XqJp2S2cA7R9n5WYpyvC3ZJFBTgrsCyFbAeAgC8gf6yxzp7i-MxYe89wd_MB1-f_qdK0kGs/s1600/eksperymenty+karolowa+mama.jpg


2 komentarze:

  1. Pięknie Wam wyszło!!! Widziałam podobne doświadczenie z pudełkiem po ciastkach. Musimy to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ja próbowałam pokazać dziewczynkom z pudełek foliowych, trochę się zmniejszyły ale nie były potem tak sztywne, ale to pewnie od foli zależy, bardzo ucieszyłam się gdy znalazłam ten zestaw, tutaj kosztował 10 koron duńskich w środku były dwie folie z 10 obrazkami. Polecamy.

    OdpowiedzUsuń