środa, 11 sierpnia 2021

Plany na nowy rok szkolny.

 Szkoda, że ten miesiąc nie jest dłuższy, mam mnóstwo planów, które chciałabym zrealizować ale czuję jak czas mnie goni. Po pierwsze nadal remontujemy nasz dom i sporo mamy do zrobienia, a chciałam aby we wrześniu było już wszystko skończone, po drugie kupiłam sobie dużo fajnych książek do przeczytania: jedne dla mnie,

 


 inne dla Huberta do poszerzania słownictwa:

 





 i  dla dziewczynek do nauki języka niemieckiego:

 


Po trzecie wypożyczyłam sobie mnóstwo fiszek do nauki języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym i zaawansowanym, aby poszerzać moje słownictwo. 

Po czwarte chciałam zaplanować jak pracować z moimi dziećmi w przyszłym roku szkolnym. Postanowiłam zrobić tablice, która ma pomóc w nauce, szczególnie z Hubertem ale myślę, że dziewczyny tez z niej skorzystają. 

Tablicę przyszykowałam w kolorach jakie lubi mój syn:

Na naszej tablicy możemy znaleźć: kalendarz- aby ćwiczyć nazwy miesięcy, dni tygodnia, ilość dni w miesiącu- nazwy i obrazki miesięcy wzięłam ze strony: www.chillola.com , pozostałe karty zrobiłam sama, następnie je wydrukowałam, zalaminowałam i wycięłam, potem wszystko umieściłam na drążku aby umożliwić mojemu synowi przesuwanie kartek każdego dnia. 

 

Przygotowałam również karty, które będą układane przeze mnie każdego wieczoru tak aby każdy wiedział czego może się spodziewać i jakie zajęcia będziemy mieć następnego dnia. Przymocowałam je do tablicy za pomocą rzepów aby móc je układać na wiele sposobów. 




Zajęcia są różne jedne to nauka (matematyka, plastyka, biologia, geografia, języki obce, eksperymenty) inne to zabawa (budowa klockami, wspólne granie w gry planszowe, zabawa na komputerze,  oglądanie telewizji, wycieczki, gotowanie i pieczenie), oraz umieściłam również posiłki, sprzątanie pokoju oraz czas na spanie. Poza tym na tablicy są miejsca w których będę pisała co będziemy robić z danej dziedziny.

Myślę, że ta tablica pomoże mi w zorganizowaniu dnia, i będzie mnie inspirowała do tworzenia ciekawych zajęć dla moich dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz