wtorek, 30 października 2012

kulki hydrożelowe

 KULKI  HYDROŻELOWE

     Dzisiaj zabawa z hydrożelowymi kulkami. Kulki kupiłam w TK-maxx w dziale ogrodniczym, w pudełku miałam 6 różnych kolorów po 300 kulek  w opakowaniu. Do zabawy na razie użyłyśmy połowy, aby potem móc ja powtórzyć jeśli dziewczynkom się spodoba. Rozdzieliłam kulki kolorami do różnych pojemników, a następnie zalałam je wodą. Po trzech godzinach były gotowe do zabawy.


     Dziewczynki uwielbiają to co kolorowe, więc od razu zabawa się im spodobała. Układałyśmy wzory z kolorowych kuleczek, liczyłyśmy je , dodawałyśmy, odejmowałyśmy, tworzyłyśmy mozaiki, układałyśmy wzory w wazonach, wykorzystałyśmy foremki do ciasteczek i układałyśmy wzory. Zabawa bardzo się podobała dziewczynkom, pewnie ją nie długo powtórzymy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz