niedziela, 27 stycznia 2013

LISTWY NUMERYCZNE.


    A co mama robi wieczorkami, gdy dziewczynki zasną? Próbuje zorganizować materiały do kolejnych zadań tematycznych, matematycznych, językowych. Dzisiaj przygotowuję dla dziewczynek listwy numeryczne do których użyję dziesięć beleczek przygotowanych przez dziadka dziewczynek, moje mają wymiar 2 cm na 2 cm. Ich długość jest od 10 cm do 1 m (każda kolejna większa o 10 cm). Najkrótszą pomaluje na czerwono , a każdą kolejną na przemian co 10 cm zmienia się z czerwonego koloru na niebieski. Mam nadzieję, że końcowy efekt spodoba się dziewczynkom, na razie czekam aby wyschły, aby pomalować je drugi raz na niebiesko.
    Uwielbiam uczyć dziewczynki wszystkiego co jest związane z matematyką, ja gdy byłam mała najwięcej czasu spędzałam rozwiązując zagadki logiczne, testy matematyczne – teraz też to lubię. Może dlatego większość postów jest związanych z matematykę ;-) Jestem ciekawa czy dziewczynki też będą kochały matematykę, jak ich mama, to się okaże za parę lat. A tu kilka zdjęć z prac nad beleczkami, które tworzę dla córeczek.







Za parę dni opiszę zadania jakie przygotowałam dla dziewczynek oraz pokażę ukończone listwy numeryczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz