sobota, 5 stycznia 2013

PLAN NA NOWY ROK :-)




Postanowiłam się bardziej zorganizować, zaplanowałam sobie zajęcia z dziewczynkami, które będą się powtarzały co tydzień i takie, które będziemy robić codziennie. Mój plan :

PONIEDZIAŁEK:
  • zabawa z kolorowymi kartkami- origami , chciałabym aby dziewczynki ćwiczyły swoje rączki.
  • Zabawy z matematyką ( będziemy poznawały cyferki, bawiły się w dodawanie, odejmowanie), będziemy grały w różne gry.
WTOREK:
  • Język niemiecki (będziemy poznawały różne słowa, piosenki, proste zwroty)
  • Zajęcia plastyczne (zabawa z farbą – poznamy również dzieła różnych malarzy)
ŚRODA:
  • Basen
  • Wiedza encyklopedyczna ( w tym roku większą uwagę będziemy poświęcać anatomii człowieka, pogodzie i będziemy poznawały kosmos)
CZWARTEK:
§        Dziewczynki chodzą na tańce i tego nie będę zmieniała.
PIĄTEK:
§         Kolejne słówka z języka angielskiego ( nauczymy się nowych piosenek i zwrotów)
§         Chciałam tylko z Julią, ale Kornelia również uczy się przyglądając, grać w Szachy.
SOBOTA:
  • Będziemy chodziły na spacery, wycieczki do teatru i muzeum.
  • Będziemy uczyły się gry na flecie.
NIEDZIELA:
  • Będziemy poznawały przypowieści biblijne, modlitwy oraz piosenki religijne.

     Mam nadzieję, że będziemy realizowały plan, na pewno będzie on elastyczny, ponieważ życie z dwoma dziewczynkami tego wymaga, ale mam również nadzieję, że będziemy się wspólnie świetnie bawić, a mój czas który spędzam z dziewczynkami będzie dawał im dużo radości – bo mnie daje, ponieważ bardzo lubię być mamą.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz