sobota, 5 stycznia 2013

PRZERWA ŚWIĄTECZNA


     Przerwę między świąteczną wykorzystałyśmy na różne zabawy, były zabawy plastyczne (rysowanie, wyklejanie, wycinanie) , układanie puzzli, spacery.








     Dziewczynki dostały od Mikołaja klocki lego, mimo ich małych rozmiarów bardzo ładnie się nimi bawiły, a ja mogłam wrócić do mojego dzieciństwa, kiedy razem z moimi siostrami budowałyśmy różne ciekawe rzeczy- to była fajna zabawa.
Ja pewnie jak dziewczynki wyrosną z zabawy nimi zostawię je dla wnuków, moi rodzice tak zrobili, a teraz my mamy frajdę, oglądają jak nasze dzieci budują z nich.









     No i cały czas dziewczynki dobrze się bawiły, przebierały się i rozpoczynały swój karnawał, mówiąc: to nie bal to karnawał. 



    Rozpoczęłyśmy poznawanie słówek z języka niemieckiego, na pewno w kolejnych wpisach opowiem jam jak się uczymy nowego dla nas języka. Dziewczynki dostały puzzle z mapą Niemiec,


 układając je z dziewczynkami, chciałam je zainteresować tym krajem, opowiadając im różne rzeczy. Jestem ciekawa czy niemieckie słowa będą zapamiętywały tak samo szybko jak angielskie.
Pierwsze słówka z języka niemieckiego:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz