czwartek, 18 grudnia 2014

ZABAWA Z KARTKAMI

Kolejne zadania z kalendarza adwentowego to zrobienie renifera i wozu Mikołaja, 



oraz ozdób metodą origami. Dziewczynki zrobiły wszystkie zadania. 
 
  Jeśli macie ochotę zrobić dmuchany sześcian to zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć i krótkiego opisu co należy zrobić, Julia bardzo lubi je robić szczególnie dmuchać w nie  na koniec.
 
Należy rozpocząć od przygotowania sobie kwadratu, który zginamy po przekątnej w jedną i drugą stronę, następnie robimy trójkąt tak jak na zdjęciu. 

 
Następnie robimy kwadrat, ustawiamy sobie trójkąt podstawą do nas i róg prawy i lewy zakładamy do górnego rogu ( zdjecie u góry).
Następnie zginamy boczne wierzchołki kwadratu do środka od góry i obracamy to samo robimy z drugiej strony. 

Potem zaginamy jak na zdjęciu i wkładamy do dziurki powstałe malutkie trójkąciki. 


I właściwie już można dmuchać w dziurkę aby powstał sześcian. My jeszcze zaginamy w górę i dół i prostujemy, górny i dolny wierzchołek tak, aby potem były widoczne krawędzie.


No i dmuchamy:


Mam nadzieję że opis Wam pomoże wykonać kostkę, nie jest łatwe to opisać.
A tu kolejne kolory:


Kornelka wykonywała choinkę, którą robiły dzieci w przedszkolu aby jej przykro nie było, że coś straciła, ponieważ jest chora. Potrzebne były kółeczka zielone, żółty trójkąt, brązowy mały prostokąt i kartka na której znalazła się choinka u nas kartka była czerwona. 



2 komentarze:

  1. Super masz dzieciaczki, przeczytałam już chyba cały Twój blog , bardzo mi się podoba i czekam a nowe wpisy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo się cieszę, że do nas zaglądacie, mam nadzieję, że będę miała czas na dodawanie nowych postów. Ja również oglądałam Twojego bloga widzę, że się rozkręcasz również czekam na Wasze pomysły spędzania czasu wolnego.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń